Inzicht, overzicht of ontzorgen?

  • Budgetplan opstellen.
  • Maandelijkse administratie of budgetplan.
  • Inzicht en overzicht in financiële situatie.
  • Administratie bij o.a. mantelzorg, overlijden, verhuizing.
  • Opzetten, structureren en opschonen administratie.
  • Schulden inzichtelijk maken.
  • Advisering.
  • Staat uw hulpvraag er niet bij, vragen staat vrij.
iconen_e-clips-08

Gemak?

Ervaar het gemak om uw eigen administratie, of die van een familielid uit te besteden. Hierbij help ik u graag.

 

Administratie lastig of ingewikkeld? Omdat dit nieuw voor u is of onoverzichtelijk? Ik kan u op een praktische manier leren hoe u een gemakkelijke administratie voert.

iconen_e-clips-09

Hulp nodig?

Komt  u er niet meer uit omdat er een berg papier ontstaan is? Is dit van tijdelijke aard? Of voor langere tijd en moet er een structurele oplossing worden gezocht.

 

Kortdurend of blijvend, het wordt u gewoon teveel. Een verhuizing, ziekte, ontslag, een nieuwe baan, scheiding, een sterfgeval, pgb, mantelzorgen of een combinatie van factoren zijn tijd- en energieslurpers.

 

Voor alle bijkomende administratieve rompslomp is er eigenlijk geen tijd of energie. Dit is voor anderen niet altijd zichtbaar, dus wordt er niet naar gevraagd.

iconen_e-clips-06

Wat als?

Indien dit leidt tot achterstanden in betalingen, het aanleveren van formulieren of het genereren van inkomsten, wordt het probleem groter en wél zichtbaar. Er volgt een domino-effect.

 

Het niet betalen van rekeningen leidt tot boetes of incasso, dus hogere kosten. Een doemscenario kan zijn dat u de post niet meer opent en de telefoon niet meer opneemt omdat u toch al weet dat de schuldeisers zich melden. U bent bang voor wat komen gaat.

 

Bij ontslag, scheiding of een sterfgeval is het financieel plaatje voor de toekomst onzeker. Dit heeft een enorme impact, brengt onrust. Kan ik hier blijven wonen? Kan ik auto blijven rijden? Is er geld voor Sinterklaascadeautjes?

 

Inzicht en overzicht is wat u nodig heeft. Wát moet er gebeuren, hóe pakken we dat aan, wát komt er binnen aan inkomsten en wát gaat er uit? Wát moeten we opzeggen, aanspreken, opvragen, invullen? Wát moet ik reserveren? Waar heb ik recht op?

 

Ik kan u helpen om dit inzicht en overzicht te krijgen.

Iconen_E-Clips-01

Werkwijze E-clips

Tijdens het intakegesprek (gratis en vrijblijvend) bij u thuis krijg ik een beeld van uw situatie en hulpvraag. Als u besluit dat ik u mag helpen volgt er verdieping. Ieders situatie is tenslotte anders en wordt anders beleefd.

 

Er worden duidelijke afspraken gemaakt en doelen gesteld. Om alle informatie te vergaren heb ik uiteraard uw hulp nodig. In alle situaties zal ik een voor u werkbare administratie achterlaten. U bent tenslotte degene die hiermee verder werkt. Het is begrijpelijk dat het moeilijk is om openheid te geven over uw situatie. Hulp vragen kan lastig zijn. Discretie vind ik belangrijk. Alles gaat in overleg.

iconen_e-clips-07

Waarom E-clips?

  • Bij E-clips is nog altijd de klant koning. Het is uw huis waar ik te gast ben, en niet andersom.
  • E-clips biedt u structuur, ook in uw administratie.
  • Voor deze structuur wordt gebruik gemaakt van een goede communicatie, duidelijkheid en een praktische aanpak.
  • Ik werk ambulant, dus u hoeft er de deur niet voor uit. Zo hebben we alles bij de hand, net zo makkelijk. Indien u liever heeft dat ik de administratie mee naar mijn kantoor neem, dan maken we hierover goede afspraken.
  • Vanaf de kennismaking weet u dat altijd dezelfde persoon bij u over de vloer komt.
  • U hoeft daarom uw verhaal maar één keer te doen.
  • Ik zal een voor u werkbare administratie achterlaten, zodat u kunt ‘verdergaan’ waar ik ben ‘gebleven’.
  • Het door E-clips aangeboden inzicht en overzicht geven u rust.

Referenties