Heeft uw onderneming een financiële achterstand, is de administratie niet meer geordend óf bent u op zoek naar een nieuwe structuur binnen uw administratie? Dan bent u bij E-clips aan het juiste adres. Door 30 jaar werkervaring opgedaan te hebben binnen de administratieve en secretariële branche, sta ik graag open voor uw uitdaging. Bekijk hier wat ik voor u kan betekenen!
Het onderhouden van uw bedrijfsadministratie wordt vaak niet bestempeld als een favoriete bezigheid. Het kost altijd té veel tijd, geld en energie.
Toch is het van belang dat uw administratie goed geregeld wordt. U kunt uw administratie namelijk vergelijken met uw visitekaartje. De wijze waarop de telefoon wordt aangenomen, het verwelkomen van klanten, het aanbieden van een kopje koffie of thee, al deze handelingen laten zien hoe u als bedrijf te werk gaat met uw klanten.
De iets minder zichtbare kant van uw administratie, is de financiële administratie. Het factureren van de verkoop, het inboeken van de inkoopfacturen, het controleren van kas- en bankboeken. Allemaal onderdelen die u bij mij kunt uitbesteden.
Vaak staan ondernemers er niet (genoeg) bij stil wat er fout kan gaan wanneer de administratie niet vloeiend loopt. Wat als de telefoon niet wordt beantwoord, de klant niet te woord wordt gestaan óf de facturen niet worden betaald? Dan is het erg lastig voor u als onderneming om goedlopend te blijven.
Binnen uw administratie is het van belang dat u zich focust op uw (potentiële) klandizie, de lopende cash-flow, de crediteuren én debiteuren en nog vele andere aspecten. Wanneer één van deze aspecten achterblijft kan dit betekenen dat uw bedrijf achter komt te liggen. Dat is natuurlijk iets wat u niet wilt laten gebeuren.
Het is begrijpelijk dat u niet al deze aspecten bij kunt houden én het bedrijf te laten groeien. Hierbij sta ik graag voor u klaar.
Ik ontzorg u graag door u te ondersteunen bij de taken waar u niet aan toekomt. Dit kan op éénmalige, tijdelijke, structurele en aanvullende basis.
Door tijdig alle administratieve taken te verrichten op een structurele wijze, kunt u met een gerust gevoel uw eigen bedrijfstaken oppakken. Op deze manier vullen we elkaar aan waar nodig en geniet u van een vloeiende bedrijfsvoering.
Door 30 jaar werkzaam te zijn geweest binnen de administratieve branche, weet ik precies hoe ik u zo efficiënt mogelijk kan helpen. Zo denk ik graag een stapje extra mee voor u als ondernemer.
Vertrouwen is iets wat bij E-clips van belang is. Om dit vertrouwen te stimuleren start ik een samenwerking graag met een intakegesprek (deze is gratis en vrijblijvend). Tijdens dit gesprek ontwikkel ik een beeld over uw onderneming en de hulpvraag. Wanneer vanuit beide kanten wordt besloten om de samenwerking aan te gaan, kom ik graag (indien mogelijk) binnen uw bedrijf de administratie volstrekken. Hierbij worden bepaalde doelen gesteld, zodat u weet wat u kunt verwachten.
Door de technologische vooruitgangen kan ik eenvoudig bij u aan het werk gaan, het enige wat ik hiervoor nodig heb is een tafel, WiFi en een stopcontact.
Bij E-clips is nog altijd de klant koning. Het is tenslotte uw bedrijf waar ik te gast ben, en niet andersom. Het is begrijpelijk dat het onmogelijk kan zijn om personeel aan te nemen voor een administratieve functie die maar enkele uren voltrekt. Doordat je mij op oproepbasis kunt inhuren, heeft u altijd uw zaken structureel en geordend geregeld. Én heeft u één dezelfde persoon die alle taken voor u regelt. Dit zorgt voor rust binnen uw organisatie wat uiteindelijk de efficiëntie alleen maar verbeterd!